Φιλιάτες 30/4/26, ο καιρός
30
04
26
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 15-20 ΥΓΡΑΣΙΑ 55% ΑΝΕΜΟΙ 3BF ΝΔΥΤΙΚΟΙ
ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΙΣΩΣ
Μια εικόνα χίλιες λέξεις, οι παλιές δασκάλες του καιρού εκείνου, αείμνηστες οι περισσότερες, όπως και οι γονείς των νηπίων που εικονίζονται- τα νήπια ζουν- και μας θυμίζουν εικόνες μιας άλλης εποχής…

και ποιόν να πρωτοθυμηθεί κανείς εκεί, την Τσιάντα του Ηλία Νίνα, την Αλεξάνδρα Κοντοζήση- Κώτσιου- που μόλις είχε αναλάβει την δ/νση, την κυριά Νίκη Αγαρτζίδη, την Παπασταύραινα, την Έλλη Κουτούκη- Δήμου, τον Σωτήρη Θεολογή, τον Σταύρο Πούλο, τον Αρχιμανδρίτη; Βάλτε τα δυνατά σας και βρείτε πρόσωπα και πράγματα- να τα πείτε και σ΄εμάς… Ευχαριστούμε τον Χρήστο για την σπουδαία αυτή φωτογραφία και καλούμε όποιον έχει παλιές φωτογραφίες να μας τις δώσει να τις αξιοποιήσουμε…
την παραπάνω ανάρτηση είδε κάποιος φίλος, συγκινήθηκε κι έγραψε τα παρακάτω:
(Είναι Μεγάλη Πέμπτη και κοιτάζω τοις φωτογραφίες, ναστε καλά ρε παιδιά. Ο χωροφύλακας της φωτογραφίας είναι ο πατέρας μου και είναι από την Κέρκυρα ο Αλέξανδρος Πηγής. Και το κοριτσάκι μπροστά η αδελφή μου)
Σ.ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: Να είσαι καλά καλέ μας φίλε κι εσύ μας συγκίνησες, έχουμε καλές αναμνήσεις απο τον Πηγή κι απο τον Σαούλο!
Καλή Ανάσταση!
Φιλιάτες, απ’ τη δράση του ΕΠΑΛ μας!
29
04
26
ΑΝΑΡΤΗΣΕ: ΕΠΑ.Λ. Φιλιατών με το χρήστη Ioannou Aggeliki
Με ιδιαίτερη χαρά το σχολείο μας, ΕΠΑΛ Φιλιατών, πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην Κέρκυρα στα πλαίσια του Προγράμματος Πολιτιστικών θεμάτων, Σχολικών Δραστηριοτήτων 2025-2026 με τίτλο: «Μουσειακή Αγωγή και Εκπαίδευση μαθητών σε χώρους Πολιτιστικής Κληρονομιάς».
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Μουσείο Ασιατικής Τέχνης, το Παλαιό Φρούριο και την Παλιά Πόλη της Κέρκυρας, γνωρίζοντας από κοντά σημαντικά μνημεία και ερχόμενοι σε επαφή με την πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά.



Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις και εικόνες που ενισχύουν τη μάθηση, καλλιεργούν την αισθητική και συμβάλλουν ουσιαστικά στην εκπαιδευτική και προσωπική τους ανάπτυξη.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!
Φιλιάτες, ΕΛΤΑ λαιπωρία…
29
04
26

για τους δεκάδες πολίτες- πελάτες που προσπαθεί απεγνωσμένα να εξυπηρετήσει η μοναδική υπάλληλος- χωρίς να χάνει την υπομονή και την ευγένεια της. Συνακόλουθη η ταλαιπωρία των λιγοστών συνεργατών που εξυπηρετούν τα 46 χωριά!
Επιτέλους, ας δουν το θέμα οι τοπικοί μας άρχοντες, ας μην περιμένουν από την διοίκηση των ΕΛΤΑ, ελληνικό δημόσιο είναι…
Ποιος θα μας πει γιατί οι λογαριασμοί ύδρευσης του δήμου να πηγαίνουν στα ΕΛΤΑ- τα οποία εδώ και χρόνια- δεν μοιράζουν στα σπίτια, αλλά πάει ο καθένας και ψάχνει σε μια χαρτόκουτα να βρει το λογαριασμό του. Αυτό, δεν θα μπορούσε να γίνει στο δήμο και να γλυτώσει και τα ταχυδρομικά, ή… δεν έχει χαρτοκούτια;



Written
on 29/04/2026