Ιστότοπος για τους Φιλιατες και οχι μονο- με νέα και παλιά, ειδήσεις και σχόλια, λαογραφικά και φωτογραφικά θέματα και την εφημεριδα μας ¨τα ΝΕΑ των Φιλιατών¨ σε ηλεκτρονική μορφή


ΑΝΑΡΤΗΣΕ: Thanos Tzimeros 

Ο Μητσοτάκης είναι, κατά την άποψή μου, ανεπαρκής ως πρωθυπουργός: φοβικός, άτολμος, δεν θέλει ούτε μπορεί να σπάσει αυγά, πασοκοφέρνει, γουοκοφέρνει, ψηφοθηρεί με επιδόματα που κάποτε απετάξατο, τιμάει το ποινικό μητρώο της αριστεράς, αφήνει ασύδοτο το έγκλημα, τους εισβολείς, κι ένα σωρό άλλα που θα γέμιζαν βιβλίο. Αλλά τον κρίνεις ως πρωθυπουργό. Το άλλο, το αξιολύπητο ζωντανό στα δεξιά δεν το κρίνεις καν, καθότι σούργελο. Βεβαίως τρομάζεις στην ιδέα ότι υπάρχουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ανοϊκοί σ΄ αυτή τη χώρα που αυτή την κλινική περίπτωση, ηλιθίου και απατεώνα μαζί, την θεωρούν ικανή να αναλάβει το τιμόνι της χώρας ξανά, για να μας στουκάρει στα βράχια ξανά.

Υ.Γ. Όχι, δεν πρόκειται να «ξανακατέβω» σε εκλογές, με κανένα κόμμα. Ποτέ των ποτών

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο