Ιστότοπος για τους Φιλιατες και οχι μονο- με νέα και παλιά, ειδήσεις και σχόλια, λαογραφικά και φωτογραφικά θέματα και την εφημεριδα μας ¨τα ΝΕΑ των Φιλιατών¨ σε ηλεκτρονική μορφή


Οι νεαροί Σπαρτιάτες μετείχαν στην Αγωγή μόλις συμπλήρωναν το 7ο έτος της ηλικίας τους και εντάσσονταν σε «αγέλες» (βούες) έως το 12ο έτος και ονομάζονταν « παίδες» χωρίς να γινόταν διάκριση σε πλούσιους και φτωχούς. Ο κοινωνικός δηλαδή χαρακτήρας της αγωγής, βρίσκεται στο γεγονός ότι η οικονομική δυσχέρεια μιας οικογένειας δεν αποτελούσε τροχοπέδη για τη συμμετοχή στην αγωγή. Κι αυτό γιατί μια πλούσια οικογένεια μπορούσε να πληρώσει για την αγωγή ενός φτωχότερου παιδιού το οποίο στη συνέχεια ήταν δυνατό να πλαισιώσει βοηθητικά το δικό της παιδί ως «τρόφιμος» ή «μόθακας».

Σπάρτη: Η εκπαίδευση των τελειότερων πολεμιστών στην ιστορία — ΕΛΛΑΣ

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο