Γκρεκο Μαδουρίστας…
ΑΝΑΡΤΗΣΕ: Christos Kosmidis Βόλος , τελειωμένα παρτάλια διαδηλώνουν για τον ναρκοδικτάτορα Μαδούρο.
δείτε κι αυτά…
ΑΝΑΡΤΗΣΕ: Thanos Tzimeros
Αυτή η γενναία, ελεύθερη γυναίκα ζυγίζει περισσότερο από όλα τα αριστεροφεμινοσούργελα της Ευρώπης μαζί, που, σημειωτέον, δεν έβγαλαν «κιχ» για τον κτηνώδη ισλαμοφασισμό που σκοτώνει και βασανίζει εδώ και μισόν αιώνα τους Ιρανούς και κυρίως τις γυναίκες.
EDIT: Οι υποστηρικτές των αριστεροφεμινοσούργελων και οι κρυφοί και φανεροί ισλαμολάγνοι, επειδή «διαβάζουν» αυτό που έχουν ήδη στο μυαλό τους, δεν πρόσεξαν ότι εγώ πουθενά δεν γράφω ότι η η γενναία ελεύθερη γυναίκα που ανάβει τσιγάρο καίγοντας τη βρομόφατσα του ισλαμοδικτάτορα είναι Ιρανή και η πράξη αυτή γίνεται στο Ιράν. Όπου και να είσαι στον κόσμο, όταν βιντεοσκοπείς μια πράξη, που τα πανταχού παρόντα τζιχάντια θεωρούν βλάσφημη, βάζεις το κεφάλι σου στον τορβά. Στη Σουηδία ζούσε ο Μομίκα όταν τον σκότωσαν, στη Νέα Υόρκη ο Σαλμάν Ρουσντί όταν τον μαχαίρωσαν 15 φορές και τον άφησαν ανάπηρο. Είδαμε κανένα ντόπιο αριστεροφεμινοσούργελο να κάνει έστω μία δήλωση στήριξης των γυναικών του Ιράν; Κι αν δεν σας αρέσει η καπνίστρια του βίντεο, υπάρχει πλήθος γυναικών του Ιράν που μαστιγώθηκαν, βασανίστηκαν και έχασαν τη ζωή τους από τους μουλάδες. Αλλά τα ντόπια αριστεροφεμινοσούργελα, βούβα.
Κι επειδή το βίντεο έγινε viral, αποδείχθηκε ότι είναι Ιρανή, ιρανότατη, που για να γλυτώσει από τους χασαπομουλάδες διέφυγε στον Καναδά και, φυσικά, μετά από αυτό, αν δεν πέσουν οι χασάπηδες της Τεχεράνης, δεν θα μπορεί να πάει στη χώρα της ούτε για τριήμερο, ενώ κινδυνεύει από μυστικούς πράκτορες των μουλάδων ή από αυτόκλητους τιμωρούς όπου και να βρίσκεται. Αναρωτιέμαι όμως πόσο ηλίθιοι ή πόσο σάπιοι από την ισλαμολαγνεία είναι όσοι σ’ αυτή την ανάρτηση αντί να δουν τους 500 και πλέον νεκρούς της εξέγερσης στο Ιράν, ψάχνουν να βρουν ανακρίβειες στα στοιχεία του βίντεο.
το σκίτσο δημοσιεύθηκε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


ΑΝΑΡΤΗΣΕ: Fotis Papageorgiou
«Το έχουμε ξαναπεί: πρόκειται για έγκλημα κατά της ανθρωπότητας που έλαβε χώρα κεκλεισμένων των θυρών. Απαιτούμε αλήθεια και δικαιοσύνη, αλλά πάνω απ’ όλα, το εγκληματικό ιρανικό κράτος πρέπει να λογοδοτήσει και δεν έχει κανένα νόμιμο δικαίωμα να κυβερνά. Πρέπει να συγκληθεί το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ και πρέπει να στείλουμε μια αντιπροσωπεία και δημοσιογράφους στη χώρα! Τα εγκλήματα του σκληρού καθεστώτος του Χαμενεΐ πρέπει να αποκαλυφθούν.»
Chirinne Ardakani
ΑΝΑΡΤΗΣΕ: Fotis Papageorgiou
«Το Ιράν έχει στείλει στη Ρωσία πυραύλους αξίας 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να βοηθήσει στον πόλεμο κατά της Ουκρανίας, σύμφωνα με το Bloomberg.
Από τα τέλη του 2021, η Ρωσία έχει επενδύσει συνολικά 4 δισεκατομμύρια δολάρια στον αμυντικό τομέα του Ιράν. Με αυτά τα χρήματα, ο επιτιθέμενος έλαβε εκατοντάδες βαλλιστικούς πυραύλους Fath-360, 500 άλλους πυραύλους μικρής εμβέλειας και 200 πυραύλους εδάφους-αέρος.
Η Τεχεράνη προμήθευσε επίσης τη Ρωσία με μη επανδρωμένα αεροσκάφη αυτοκτονίας Shahed-136 και μετέφερε τις απαραίτητες τεχνολογίες, επιτρέποντας στον επιτιθέμενο να δημιουργήσει τη δική του παραγωγή με την ονομασία «Geran-2″.»