Ιστότοπος για τους Φιλιατες και οχι μονο- με νέα και παλιά, ειδήσεις και σχόλια, λαογραφικά και φωτογραφικά θέματα και την εφημεριδα μας ¨τα ΝΕΑ των Φιλιατών¨ σε ηλεκτρονική μορφή


https://www.iefimerida.gr/politiki/kasimis-apo-exetastiki-gia-opekepe?utm_source=rss


https://www.iefimerida.gr/ellada/anestidis-brizei-hydaia-ton-mitsotaki?utm_source=rss


ΑΝΑΡΤΗΣΕ: Αλέξανδρος Νίκλαν Έχει γεμίσει η χώρα ηλίθιους. Ζητώ συγνώμη από όλους τους νορμάλ ανθρώπους που διαβάζουν εδώ αλλά η γλώσσα θα είναι του «στρατοπέδου» μπας και περάσει το μήνυμα σε ζωντοβολα (αμφιβάλλω) που τελικά θέλουν γ..σι και στρατιωτικό περίπατο.

Ήρθε ένα σκάφος του ΠΝ με πολύ μεγάλες δυνατότητες σε αμυντική ισχύ αλλά και δικτύωση και ο κάθε ΒΛΑΚΑΣ που δεν έχει πιάσει καν πιστόλι στην ζωή του λέει την εγκεφαλική κλανιά του στα ΜΚΔ.

-Θα είχαμε καλύτερους μισθούς λέει ο ένας με 1 δις. Λες και κανει τίποτα σαν παραγωγή πέρα από το να ξύνει τα @@ του. Να στα δώσουν εσένα ρε πανιβλακα να ξυνεσαι καλύτερα.

– Δεν αποφασίζουν όμως να κάνουν χρήση όπλων τους γιατί τα πήραμε; Γιατί ρε πανιβλακα αν και όταν θα τα χρειαστούμε δεν θα τα έχουμε. Όπως και όταν εσύ πας στην Καλλιόπη και δεν βρίσκεις χαρτί και παίρνεις τσουκνίδες από έξω

– Δεν έχει το τάδε όπλο πάνω και το δείνα όπλο. Πέρα από το ότι είναι και ανίδεοι καθώς η συμφωνία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα , ποιος σου απαγορεύει στο άμεσο μέλλον να πάρεις κάτι επιπλέον; ( Αν και οι 4 φρεγάτες θα είναι πλήρεις στο τέλος της συμφωνίας)

– Είναι ένα μόνο πλοίο τι θα κάνει; Διότι οι φρεγάτες είναι μήλα στο ράφι και λες βάλε ένα κιλό να πάρω. Υδροκέφαλο κουνάβι , 4 θα είναι τα πλοία που θέλουν χρόνο για ναυπήγηση και φυσικά θα έχουν δικτύωση με Rafale και ελικόπτερα.

– Ναι αλλά η Τουρκία κατασκευάζει πολλά πλοία συνεχώς και εμείς αγοράζουμε έτοιμα. Σαν να λες βρε ερμαφρόδιτε ασβε πως εγώ έχω τρία μαχαίρια και αυτός έχει ένα Μ60. Μπουζουκοκεφαλε

– Ναι αλλά έχουμε παραιτήσεις από τις ΕΔ. Ίσως είναι το μόνο σοβαρό επιχείρημα αλλά αυτό αν και εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα δεν αλλάζει είτε με φρεγάτα είτε χωρίς. Εκεί το πρόβλημα είναι αλλού και θέλει σεντόνι από μόνο του.

Γενικώς… Όταν γίνεται κάτι σωστό για την χώρα όπου έρχεται ένα εξαιρετικά ισχυρό όπλο που άλλοι θα έκαναν τούμπες να το έχουν, εσείς σαν γνήσια όρθια ζωντοβολα βγάζετε προφορικό μεθάνιο από λάθος τρύπα. Βγάλτε τον σκασμό επιτέλους και αν δεν σας αρέσει, γραμμή για σύνορα και τραβάτε για Τουρκία να σας βάλει ο Σουλτάνος σας για σημαδούρες να στοχεύει σωστά τζιχαντιστές γιατί μόνο για αυτό αξίζετε.

Ζητώ συγνώμη από τους απλούς αναγνώστες αλλά ειλικρινά δεν πάει άλλο με την ανοησία που δέρνει κάθε βλαμμένο που ακούει πυροτέχνημα και νομίζει ότι πέφτει τουφεκιά.

Ως πολίτης που ακόμα είμαι ενεργός στα Κοινά της χώρας, εθελοντικά μάλιστα (αμισθί) και εκπαιδεύομαι συνεχώς , χάρηκα πάρα πολύ με τις εικόνες σήμερα. Ένα όπλο που θα το έχουμε αν και εφόσον χρειαστεί από το να το ψάχνουμε και να μην το έχουμε τότε.

Για τα ερμαφρόδιτα δίποδα τρωκτικά θα πω ότι αν αυτά που λένε τώρα τα έλεγαν παλιά σε κάνα καφενείο, θα τους είχαν περιποιηθεί τόσο καλά που θα πήγαιναν σπίτι στα 4..όπως τους αξίζει.

Άιντε και καλό ξεστραβωμα






ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 7-13 ΥΓΡΑΣΙΑ 65% ΑΝΕΜΟΙ 3BF ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΙ

ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΑΣΘΕΝΗΣ ΒΡΟΧΗ

ΑΝΑΡΤΗΣΕ Σύλλογος Φιλιαταίων «Αγία Τριάδα» Lazaros Lentzaris 

Τις τελευταίες 4 εβδομάδες αποστείλαμε 2 επιστολές στο Δήμο Φιλιατών, όπου ενημερώσαμε για την αντίθεση του ΔΣ του Συλλογου μας, για την θέση του “μικρού στρατοπέδου” της Εθνοφυλακής στη ΛΑΦΦ (και βέβαια για τη θετική μας γνώμη για την γενικότερη παραμονή της Εθνοφυλακής στο Φιλιάτι, αλλά σε άλλο χώρο).

Στις ίδιες επιστολές κάναμε ερωτήσεις προς το Δημο και το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλα και εναλλακτικές προτάσεις.

Η κυριότερη ερωτηση που θέσαμε ήταν τι έχει (ή τι θα) ψηφίσει το Δημοτικό Συμβούλιο (δηλ. οι εκλεγμένοι του Δήμου), όχι στο ερώτημα αν θέλει τη λειτουργία της Εθνοφυλακής στο Φιλιάτι (όπως είπαμε κανείς δεν θα διαφωνήσει με αυτό), αλλά «αν υπήρχε η δυνατότητα να παραμείνει σε αλλο χώρο και οχι στη ΛΑΦΦ, τι επιλέγουν», καθώς με βάση αυτην την απάντηση, θα μπορούσαν να εκκινήσουν προσπάθειες για την ανεύρεση και πρόταση, εναλλακτικού χώρου.

Σε απάντηση που πήραμε ανεπισημα (με email) μας ειπώθηκε ότι “… σε συζήτηση για την ΛΑΦΦ σχεδόν σύσσωμο το Δημοτικο Συμβούλιο θέλουν την λειτουργία της εθνοφυλακής στην πλατεία μόνο το συρματοπλεγμα είναι το πρόβλημα και θα το αλλάξουμε…”. Δεν είναι απάντηση ακριβώς στο ερώτημά μας και ευχόμαστε σε επόμενη συζήτηση του ΔΣ να τεθεί το ερώτημα, όπως παραπάνω.

Επίσης, καθώς από επικοινωνίες που είχαμε, αντιλαμβανόμαστε ότι σημαντικό μέρος των κατοίκων της Κοινότητας Φιλιατών, προκρίνει τη λειτουργία της Εθνοφυλακής σε άλλο χώρο, παρά στο κέντρο της πόλης και δίπλα στο Γυμνάσιο-Λύκειο, προτείναμε στο Δήμο, Δημοτικό Συμβούλιο και Κοινότητα Φιλιατών, την πρόσκληση από την Κοινότητα σε συνέλευση των κατοίκων (όπως νομίζουμε προβλέπει ο νόμος 4555/2018), προκειμένου να εκφραστούν απόψεις και γνωμοδοτήσεις, με τον ενδεδειγμένο τρόπο.

Αναμένουμε απαντήσεις και αν έχουμε, θα σας ενημερώσουμε.

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου


Και καμία αναφορά γι’ αυτή την παγκόσμια πρωτοτυπία που συμβαίνει στους Φιλιάτες- ¨Στρατόπεδο¨ στο κέντρο της πόλης. Αλήθεια, δεν βλέπει κανείς την πολεοδομική καταπάτηση κάθε δικαίου που προφανώς δεν συμβαίνει ούτε σε εμπόλεμες περιοχές; Τα ειδησεογραφικά και δημοσιογραφικά κατεστημένα τι σκέφτονται, μην χάσουν μπικικίνια από τον… Δόντια;

Ετικετοσύννεφο