Ιστότοπος για τους Φιλιατες και οχι μονο- με νέα και παλιά, ειδήσεις και σχόλια, λαογραφικά και φωτογραφικά θέματα και την εφημεριδα μας ¨τα ΝΕΑ των Φιλιατών¨ σε ηλεκτρονική μορφή





https://www.iefimerida.gr/kosmos/kongko-200-nekroi-katarreysi-oryheioy-antartes?utm_source=rss


ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 7-12 ΥΓΡΑΣΙΑ 65% ΑΝΕΜΟΙ 3BF ΒΔΥΤΙΚΟΙ


Ο Δήμος Φιλιατών ανακοινώνει με βαθιά θλίψη την απώλεια του Δημάρχου Βασίλειου Αθ. Τζίγκου ο οποίοςέχασε την μάχη με την ζωήσήμερα την30ηΙανουαρίου 2026.

Αποχαιρετούμετονπρώτοδημότητηςπόληςμας.

Τον άνθρωπο που οραματίστηκε, που αγωνίστηκε, που υπηρέτησε με ήθος και αξιοπρέπεια τον τόπο μας. Η απώλεια του αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό .

Η Δημοτική Αρχή, το Δημοτικό Συμβούλιο και οι εργαζόμενοι του Δήμου Φιλιατών εκφράζουν τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.

Η εξόδιος Ακολουθία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2026 και ώρα 13:00 στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου της πόλης των Φιλιατών.

Η πομπή θα ξεκινήσει από το Δημαρχιακό Μέγαρο στις 12:30 μ.μ. συνοδεία της ΦιλαρμονικήςκαιθακαταλήξειστονΙερόΝαόΑγίουΔημητρίουΦιλιατώνγιατηνεξόδιο Ακολουθία.


https://www.epiruspost.gr/oi-filiates-apochairetoyn-ton-dimarcho/



Έφυγε ο Βασίλης Τζίγκος- δήμαρχος Φιλιατών, δήμαρχος της καρδιάς μας- όπως το περιμέναμε τις τελευταίες μέρες όσοι παρακολουθούσαμε απο κόντά, την εξέλιξη της γείας του.

Μια υγεία που δεν τον άφησε, από την ημέρα που ανέλαβε, να δείξει ότι ονειρεύτηκε για το Φιλιάτι.

Να είναι ελαφρύ το χώμα του.

Συλλυπούμαστε την οικογένεια και όλους  τους συγγενείς, φίλους και Φιλιατιώτες- που έχασαν έναν εξαίρετο χαρακτήρα, έναν άνθρωπο τους!


Ετικετοσύννεφο