Ιστότοπος για τους Φιλιατες και οχι μονο- με νέα και παλιά, ειδήσεις και σχόλια, λαογραφικά και φωτογραφικά θέματα και την εφημεριδα μας ¨τα ΝΕΑ των Φιλιατών¨ σε ηλεκτρονική μορφή




https://www.iefimerida.gr/kosmos/mpangklantes-344-paidia-nekra-martio-epidimias-ilaras?utm_source=rss



https://www.iefimerida.gr/kosmos/netaniahoy-polemos-iran-den-ehei-teleiosei-iraniko-oyranio?utm_source=rss




ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ 17-24 ΥΓΡΑΣΙΑ 45% ΑΝΕΜΟΙ 3BF ΔΥΤΙΚΟΙ

να πάμε…


Το Γενικό Λύκειο Φιλιατών σάς προσκαλεί σε μια παράσταση που θα μας γυρίσει στο χτες μέσα από γεύσεις, μυρωδιές, νοσταλγία μα κυρίως στη γυναίκα που οι άνθρωποί της ήταν ο εαυτός της.

Ξαναγυρνάμε εκεί όπου τα τραπέζια ήταν αφορμές να ενώνεται η οικογένεια! Το μεγαλείο της Λωξάνδρας υπερνικά τις μικρότητες και οι μαθητές του σήμερα μας μεταφέρουν στο παρελθόν. Θυμίζοντάς μας πως η μνήμη είναι χρέος και δύναμη μαζί.

Εκφράζουμε δημόσιες ευχαριστίες στη ΘΕΟΦΙΛ και ειδικότερα στον Δημήτρη Σκεύη για τη δημιουργία των σκηνικών και την εν γένει βοήθειά του στην προετοιμασία της παράστασης


     Μάνα, φωλιά μου κι αγκαλιά,

            βάλσαμο και ελπίδα,

          γλυκιά αγάπη, άδολη 

        κι αδιάλειπτη φροντίδα.

      Φως τ’ ουρανού, δώρο Θεού 

          ήσουν για τα παιδιά σου,

      μας στήριξες στο δρόμο μας,

        πρόσφερες την καρδιά σου!

        Μάνα μου κι αν μεγάλωσα,

              πάντοτε σε θυμάμαι,

         πάντα στην απουσία σου

               πονάω και λυπάμαι.

           Έλα μάνα στον ύπνο μου

            γλυκά να μου μιλήσεις,

      να μου γλυκάνεις την καρδιά,

             να με γλυκοφιλήσεις.

             Μάνα, είμαι περήφανη,

           που κανα τρεις κορούλες

       και πρόσφερα στον κόσμο μας  

          τρεις τρυφερές μανούλες!!!

         Χρόνια πολλά σε όλες τους,

             να ζήσουν, να γεράσουν 

       κι απ’ τα παιδιά τους εύχομαι 

          μόνο χαρές να εισπράξουν!

  Χρόνια πολλά σε όλες τις μάνες!

                      9 – 5 – 2026

           Ελένη Κύρκου-Σαφάκα

Ετικετοσύννεφο